• 10% rabatt På ditt första köp!
Payment with Visa Payment with Mastercard Payment with Klarna Payment with Nets
Snabb leverans 3-5 dagars leveranstid

Vanliga Frågor


LEVERANS

  • Hur lång är leveranstiden?

Vår vanliga leveranstid är mellan 3-5 arbetsdagar. Observera! Beställningar som har lagts under helgen skickas tidigast på Tisdagen veckan efter.

  • När skickas min order?

Vi packar din order så fort vi kan. Den skickas oftast ut inom 1-2 arbetsdagar.


BESTÄLLNING/KÖP

  • Varför har jag inte fått någon orderbekräftelse?

En orderbekräftelse skickas ut till mejl adressen du registrerat när du slutfört köpet via vår hemsida, kolla gärna i skräpposten om du inte hittar den i din inkorg.

Vänligen kontakta [email protected] om du inte mottagit en orderbekräftelse så hjälper vi dig.

  • Jag vill avbryta mitt köp

Vill du avbryta din order behöver du kontakta [email protected] omgående. Vi kan dock inte garantera att vi hinner avbryta din order innan den skickats ut då vi är snabba att packa beställningar.

  • Hur ändrar jag min order?

Vi kan tyvärr inte göra ändringar i din order. Har din order inte blivit packad kan vi dock makulera din order och du kan göra en ny beställning. Kontakta oss på  [email protected] så hjälper vi dig.

  • Jag har registrerat fel adress

Om du har registrerat fel adress, mejladress eller telefonnummer så kontakta [email protected] direkt så försöker vi ändra informationen innan paketet skickas ut. Om paketet redan blivit utskickat är det du som kund som står för eventuella kostnader.

  • Vilka betalningssätt har ni?

Vi erbjuder swish betalning och kortbetalning (visa, mastercard, maestro) Vi erbjuder även faktura och delbetalning via Klarna, 

  • Skickar ni utomlands?

För tillfället skickar vi endast inom Sverige.


REKLAMATION

  • Jag mottog en skadad produkt

Vi ber om ursäkt för detta! Kontakta  [email protected]  med bilder på skadan, så hjälper vi dig.

  • Jag mottog fel produkt

Vi är ledsna att det blivit fel! Kontakta [email protected] med order nummer samt bild på den felaktiga produkten så hjälper vi dig.


RETUR

  • Jag vill göra en retur, hur gör jag?

Du har 14 dagars ångerrätt och det är du som kund som står för fraktkostnaden samt transport risken. Våra örhängen är plomberade av hygieniska skäl och behöver vara obruten för att returen skall godkännas. Returen ska skickas spårbart av säkerhetsskäl. Skicka returen till:

Salong Artistas Handelsbolag
Skyttelgatan 15 75342 Uppsala

Skriv ned ditt order nummer så vi vet att returen är från dig. När vi har mottagit och hanterat din retur kommer en återbetalning registreras, förutsatt att produkterna du returnerat är i nyskick.


  • Kan jag byta en produkt?

Byte av en vara hanteras som en retur. Du returnerar varan enligt vår process för returer och gör en ny beställning i vår webbutik

  • När får jag min återbetalning för returen?

När vi mottagit din retur registrerar vi en återbetalning och det brukar ta 2-5 bankdagar innan pengarna överförts tillbaka till ditt bankkonto. Valde du Klarna faktura så uppdateras beloppet eller så krediteras fakturan. Klarna kontaktar dig med all information.  Våra örhängen är plomberade av hygieniska skäl och behöver vara obruten för att returen skall godkännas.

  • Hur håller jag mitt smycke fint länge?

Låt inte smycket komma i kontakt med kemikalier som exempelvis, hudvård, parfym, hårspray eller hushålls rengöringsmedel. Ta också av smycket innan dusch, träning, och bastu.


KONTAKT

  • Hur kontaktar jag er?

Vänligen kontakta oss via mail på  [email protected], eller på telefonnummer: 0760717183

Vi svarar inom 24 timmar på arbetsdagar, måndag-fredag mellan 10-16.

Skriv i ämnes raden vad det gäller samt skicka med eventuellt order nummer för smidigare hantering av ditt ärende.


Tack för att du väljer dina kristaller hos oss.

Holisticcare Kristaller

Salong Artistas Handelsbolag